ODTÜ'den Juventus Sponsorluğuna


ODTÜ’de kurulan siber güvenlik şirketi Picus Security, Juventus’un dijital altyapısında kullanılmak üzere tercih ettiği teknolojisiyle başlayan iş birliğini resmi sponsorluk anlaşmasıyla genişletti.
ODTÜ'de üç arkadaş tarafından kurulan siber güvenlik şirketi Picus Security, İtalya Serie A kulübü Juventus ile sponsorluk anlaşması yaptı. İş birliği, Juventus'un Picus'un "Exposure Validation Platform"unu tercih etmesiyle başladı. Anlaşma kapsamında Picus, "Official Partner of Juventus" ve "Official Exposure Validation Partner of Juventus" olarak duyuruldu.
Şirketin CEO'su Alper Memiş, iş birliğine ilişkin yaptığı açıklamada, "Juventus, sahada ve saha dışında sürekliliğin ve dayanıklılığın simgesi. Benzer şekilde, biz de tamamı ülkemizde geliştirilen siber güvenlik ürünümüzle kurumların siber dayanıklılığını sürekli olarak ölçüyor ve güçlendiriyoruz" ifadelerini kullandı.
Ankara'da kurulan Picus Security, 50 ülkede 600'ün üzerinde müşteriye hizmet veriyor. Şirket, geçen yıl 45 milyon dolarlık Seri C yatırım aldı; toplam yatırım tutarı 80 milyon dolara ulaştı. ABD pazarında son iki yılda sekiz kat büyüdüğünü bildiren Picus, bu yıl da Black Hat ve RSA konferanslarında stant açarak katılım gösterdi. Şirketin 20'den fazla ülkeden çalışanı bulunuyor. Sponsorluk kapsamında Picus, Juventus'un stadyumunda etkinlik düzenleme ve maçlarda misafirlerini özel localarda ağırlama haklarına sahip oldu.
Picus Security, önümüzdeki dönemde "Bütünleşik Maruziyet Yönetimi (Unified Exposure Management)" adlı yeni bir platformu tanıtmayı planlıyor. Yapay zekâ tabanlı bu çözümün, kurumların güvenlik açıklarını daha hızlı tespit etmesine ve risk azaltım süreçlerini hızlandırmasına yönelik işlevler sunması hedefleniyor.