Michelin ve Neoline "karbonsuz gemicilik" için güçlerini birleştirdi

25.03.2021
Çevre odaklı yaklaşımları kapsamında, gemicilik sektöründeki karbon emisyonlarını sıfırlamayı hedefleyen lastik üreticisi Michelin, Neoline ile deniz taşımacılığı taahhüdünü imzaladı.

Michelin, lojistik operasyonlarındaki karbon emisyonlarını azaltmak amacıyla Neoline ile anlaşmaya vardı. Karbonsuz taşımacılık alanında yenilik vadeden bu iş birliği ile gemicilik sektöründe 2030 yılına dek karbon emisyonlarının yüzde 15 oranında azalması hedefleniyor. Michelin Grubu'nun 2050 itibarıyla karbon emisyonlarını sıfıra indirme hedefine sahip tesisleri gibi, Michelin lojistik operasyonlarını da karbondan arındırmak için yeni çözümler denemeyi planlıyor.

KARBON EMİSYONLARI YÜZDE 90 AZALACAK

Neoline'ın karbonsuz gemicilik hizmetleri için, 4200 metrekare genişliğinde yelkenleri olan 136 m uzunluğunda kargo gemilerinde ana tahrik gücü olarak temiz ve yenilenebilir rüzgar enerjisi kullanılıyor. Tüm gemicilere açık olan bu yenilikçi ve benzersiz çözüm sayesinde transatlantik deniz yük taşımacılığıyla ilişkili karbon emisyonları yüzde 90 azalacak.

Neoline, transatlantik hattını ilk kez çalıştırılacak bir gemiyle 2023'te açmayı planlıyor. Bir sene sonrası için planlanan ikinci bir gemiyle birlikte Michelin Grubu, bu hatta taşınan grup konteynerlerinin en az yüzde 50'sini aşama aşama Neoline'a emanet etmiş olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.