Coca-Cola Türkiye'den 50 bin fidan bağışı

11.11.2021

İSTANBUL (AA) - Coca-Cola Türkiye, sürdürülebilirlik yaklaşımı doğrultusunda Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında 50 bin fidanlık orman oluşturuyor.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Coca-Cola Türkiye, Milli Ağaçlandırma Günü'nde Ege Orman Vakfı'na 50 bin fidan bağışında bulundu.

Yapılan bağış kapsamında Bursa, Adana ve Elazığ bölgelerinde dikilecek fidanlar büyüyerek, 50 bin ağacın kök saldığı "Coca-Cola Türkiye Hatıra Ormanı"na dönüşecek.

Bağışlanan fidanların dikim töreni 23 Kasım'da Ege Orman Vakfı yetkilileri ve Coca-Cola Türkiye Gönüllüleri'nin katılımı ile gerçekleştirilecek.

Verilen bilgiye göre, faaliyette bulunduğu toplumların hayatlarına fayda sağlamak için çalışan Coca-Cola Türkiye, sürdürülebilir bir çevrede yaşamayı sadece sosyal sorumluluk değil, iş yapış biçimi olarak kabul ediyor.

Şirket söz konusu yaklaşımı doğrultusunda yenilikçi, sonuç odaklı, ölçülebilir ve sürdürülebilir çözümler üretmeye yönelik projeler geliştirerek hayata geçiriyor.



Kaynak: AA
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.