Pegasus Karbon Saydamlık Projesi skorunu A-'ye yükseltti

18.12.2020

Gönüllülük esasına dayalı uluslararası bir platform olan ve iklim değişikliğiyle mücadeleye odaklanan Karbon Saydamlık Projesi (Carbon Disclosure Project-CDP) platformuna rapor veren Pegasus Hava Yolları, bu yıl skorunu A-'ye yükseltti.


İklim değişikliğiyle mücadele konusunda aktif çalışmalar yürüten Pegasus Hava Yolları, 2015 yılından bu yana her yıl düzenli olarak çevreye olan etkilerini ve aldığı aksiyonları şeffaflık prensibiyle Karbon Saydamlık Projesi (Carbon Disclosure Project-CDP) platformuna raporluyor. Pegasus, Karbon Saydamlık Projesi platformuna verdiği raporlar çerçevesinde 2020 yılında son 5 yıldır aldığı B skorunu A-'ye yükseltti.


TÜRKİYE'DE ULAŞIM SEKTÖRÜ İÇİNDE EN YÜKSEK SKORU ALAN ŞİRKET OLDU


2020 yılında 129 Türk şirketinin yer aldığı listede A- skorunu alabilen 8 şirketten biri olan Pegasus, Türkiye'de ulaşım sektörü içerisinde en yüksek skoru alan şirket oldu ve globalde havayolları arasında ikinci sırada yer aldı. Bu kapsamda havayolu şirketi, Airbus Neo model uçaklarıyla emisyon azaltımı sağlanması, ağırlık azaltma çalışmaları, rota optimizasyonları, her yıl yapılan AB Emisyon Ticaret Sistemi (EU ETS) çalışmaları, 2019 yılında başlayan Uluslararası Havacılık için Karbon Dengeleme ve Azaltma Programı (CORSIA) uyum çalışmaları gibi projeleriyle çevre koruma ve iklim değişikliğiyle mücadele çalışmalarını sürdürüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.