INBUSINESS 2022 EMLAK RAPORU

31.07.2022
Doludizgin hareketlerin yaşandığı emlak piyasasında yatırımcıları şimdi oldukça zor bir karar süreci bekliyor. Hangi ilde, ilçede ve hatta hangi mahallede fiyatlar ne kadar arttı? Artış sürecek mi? Gayrimenkul alımında doğru yeri, doğru zamanı nasıl belirlemeli? Akıllarda daha nice benzer soru var.  Uluslararası emlak veri şirketi REIDIN ortaklığı ile emlak yatırımcılarına rehber niteliğinde hazırladığımız INBUSINESS 2022 Emlak Raporu’nda tüm bu sorulara ve daha fazlasına yanıt bulacaksınız.

Küresel enflasyondaki artış tüm dünyada emlak fiyatlarını yukarı çekti. Türkiye'de ise bir yandan enflasyon ve döviz kurlarından etkilenen piyasada, diğer taraftan arz-talep dengesinin bozulması Fiyatların daha da artmasına neden oldu.

Doludizgin hareketlerin yaşandığı emlak piyasasında yatırımcıları şimdi oldukça zor bir karar süreci bekliyor. Hangi ilde, ilçede ve hatta hangi mahallede fiyatlar ne kadar arttı? Artış sürecek mi? Gayrimenkul alımında doğru yeri, doğru zamanı nasıl belirlemeli? Akıllarda daha nice benzer soru var.
Uluslararası emlak veri şirketi REIDIN ortaklığı ile emlak yatırımcılarına rehber niteliğinde hazırladığımız INBUSINESS 2022 Emlak Raporu'nda tüm bu sorulara ve daha fazlasına yanıt bulacaksınız.

Haziran 2021-Haziran 2022 döneminde Türkiye genelinde gayrimenkul satışlarının yüzde 89.8'inin gerçekleştiği 30 büyükşehre ait çok özel verilerin yer aldığı INBUSINESS 2022 emlak raporu rehberliğinde kararınızı verebilirsiniz.

INBUSINESS AĞUSTOS SAYISINDA...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.