BEYMEN CEO’SU ELİF ÇAPÇI: LÜKSÜN ORKESTRA ŞEFİ...

30.06.2022
Türkiye’de lüksün tahtında oturan Beymen Grup, pandemiden hızlı bir çıkış yaparak geçen yıl yüzde 78 büyümeyle 5 milyar lira ciroya ulaştı. Grubun bu yılki planları arasında kendi markalarının yurt içindeki başarısını yurt dışına taşımak, Beymen Mısır’ı da büyütmek var. Çatısı altında 1000’den fazla markayı bulunduran Beymen’i bir orkestra şefi gibi ahenkle yöneten CEO Elif Çapçı ise dünyaya değer katan, akıllı lüks anlayışıyla Türkiye’de trendleri belirleme hedefinde. Bu kapsamda lüks online satışta yeni bir pazaryeri hazırlığı yaptıklarını olduklarını söyleyen Çapçı, iddialı bir yeme-içme markasının oluşumunun da haberini veriyor.

Türkiye'de lüksün tahtında oturan Beymen Grup, pandemiden hızlı bir çıkış yaparak geçen yıl yüzde 78 büyümeyle 5 milyar lira ciroya ulaştı. Grubun bu yılki planları arasında kendi markalarının yurt içindeki başarısını yurt dışına taşımak,

Beymen Mısır'ı da büyütmek var. Çatısı altında 1000'den fazla markayı bulunduran Beymen'i bir orkestra şefi gibi ahenkle yöneten CEO Elif Çapçı ise dünyaya değer katan, akıllı lüks anlayışıyla Türkiye'de trendleri belirleme hedefinde. Bu kapsamda lüks online satışta yeni bir pazaryeri hazırlığı yaptıklarını olduklarını söyleyen Çapçı, iddialı bir yeme-içme markasının oluşumunun da haberini veriyor.

INBUSINESS Temmuz sayısında.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.