BEYMEN CEO’SU ELİF ÇAPÇI: LÜKSÜN ORKESTRA ŞEFİ...


Türkiye’de lüksün tahtında oturan Beymen Grup, pandemiden hızlı bir çıkış yaparak geçen yıl yüzde 78 büyümeyle 5 milyar lira ciroya ulaştı. Grubun bu yılki planları arasında kendi markalarının yurt içindeki başarısını yurt dışına taşımak, Beymen Mısır’ı da büyütmek var. Çatısı altında 1000’den fazla markayı bulunduran Beymen’i bir orkestra şefi gibi ahenkle yöneten CEO Elif Çapçı ise dünyaya değer katan, akıllı lüks anlayışıyla Türkiye’de trendleri belirleme hedefinde. Bu kapsamda lüks online satışta yeni bir pazaryeri hazırlığı yaptıklarını olduklarını söyleyen Çapçı, iddialı bir yeme-içme markasının oluşumunun da haberini veriyor.
Türkiye'de lüksün tahtında oturan Beymen Grup, pandemiden hızlı bir çıkış yaparak geçen yıl yüzde 78 büyümeyle 5 milyar lira ciroya ulaştı. Grubun bu yılki planları arasında kendi markalarının yurt içindeki başarısını yurt dışına taşımak,
Beymen Mısır'ı da büyütmek var. Çatısı altında 1000'den fazla markayı bulunduran Beymen'i bir orkestra şefi gibi ahenkle yöneten CEO Elif Çapçı ise dünyaya değer katan, akıllı lüks anlayışıyla Türkiye'de trendleri belirleme hedefinde. Bu kapsamda lüks online satışta yeni bir pazaryeri hazırlığı yaptıklarını olduklarını söyleyen Çapçı, iddialı bir yeme-içme markasının oluşumunun da haberini veriyor.
INBUSINESS Temmuz sayısında.