INBUSINESS Nisan 2024 sayısı dopdolu içeriklerle raflarda


INBUSINESS Nisan 2024 sayısı bu ay da birbirinden ilginç ve dopdolu içeriklerle okuyucularıyla buluştu.
INBUSINESS Nisan 2024 sayısı bu ay da birbirinden ilginç ve dopdolu içeriklerle okuyucularıyla buluştu.
İşte Nisan 2024 sayısından öne çıkan başlıklar:
Hedef; Dünyada her eve girmek
Dört kıtaya yayılmış 44 üretim tesisinde ürettiği 49 markasıyla dünya çapında milyonlarca insana ulaşan Hayat Holding, yeni bir sektörün doğuşuna öncülük etti. Türkiye'nin ilk dijital katılım bankası Hayat Finans'ı kuran grup bu alanda sadece ülkemizde değil dünyada da iddialı bir oyuncu olmaya kararlı.
Özel araştırma: Türkiye'nin en 'sosyal' iş insanları
Türkiye'de sosyal medyayı en aktif kullanan iş insanları kimler? Inbusiness olarak bu sorunun cevabını bulmak için özel bir araştırmaya imza attık. 1000'e yakın patron, ceo ve genel müdür üzerinden yaptığımız araştırma sonuçlarına göre Türkiye'nin en sosyal dijital 100 iş insanını listeledik.
CANKURTARAN HALATI
Yeni dünyada müşteriyi elde tutmak giderek çok daha rekabetçi hale geliyor. Markalar da bu soruna çözüm üretmek adına sadakat programlarını devreye alıyor. Programlar, potansiyel durgunluk dönemlerinde şirketlerin cankurtaran halatı oluyor.
TURİZM KREDİLERİ KATLANACAK
Turizm sektörü bu sene yeni otel ve renovasyon amaçlı projeler ve yatırımlarla birlikte hareketli bir döneme gebe… Pazardaki yatırım iştahı şimdiden finans sektörünü heyecanlandırmış durumda.
MIT SLOAN MANAGEMENT REVIEW
ÜRETKEN YAPAY ZEKA ÇAĞINDA VERİ HİKAYESİ ANLATIMININ KALICI GÜCÜ
CHATGPT gibi araçlarla yapılan konuşmalar bazı durumlarında harika sonuçlar üretiyor, ancak hepsinde işe yaramıyor. İşte size dört kilit durumda veriyi en iyi şekilde iletmenin yolları.
OTORİTE ELDE ETMEK İÇIN SÖZLERİNİZE SAHİP ÇIKIN
Yöneticiler çok sık başkaları adına konuştuğunda güvenilirliğini zayıflatır. Peki siz, iş yerinde kendinizi ne sıklıkla başkalarının fikirlerini, düşüncelerini veya taleplerini dile getirirken buluyorsunuz?
YENİLİKÇİ PROJELERİ STRATEJİYLE UYUMLU TUTMAK
Yenilikçi şirketlerin yeni girişimler için fikir sıkıntısı olmuyor. Peki projelerin stratejik amaçlara hizmet etmesini nasıl sağlıyorlar?